Je telefonische bereikbaarheid is iets dat je als ondernemer goed op orde wilt hebben. Natuurlijk ben ook via de digitale snelweg bereikbaar, maar omdat je graag alle doelgroepen wil bedienen is het ook belangrijk om bereikbaar te blijven voor diegenen die liever de telefoon pakken of verplicht zijn om de telefoon te pakken, omdat zij geen internet tot hun beschikking hebben.

Enkel is het voor kleine ondernemers soms toch wel erg lastig om altijd maar bereikbaar te zijn. Een inbound callcenter zoals de grote jongens in de markt dat hebben, is voor de kleine ondernemer vaak geen optie omdat dat natuurlijk ook veel geld en middelen kosten. Buiten de kosten die daarmee gemoeid zijn is een callcenter vaak ook geen optie omdat daar simpelweg geen plek voor is. Een telefoonservice is echter ook voor de kleine ondernemer een erg goede investering en een oplossing voor het probleem van de telefonische bereikbaarheid.

Het inhuren van een telefoonservice lijkt misschien een kostbare investering die wellicht te groot is, maar toch is goed om de inzet van een dergelijke service eens goed te overwegen. Het heeft namelijk zeker veel voordelen om in zee te gaan met een dergelijke partij. Het is ten eerste laagdrempelig. Je hoeft geen ruimte vrij te maken op kantoor, want zij werken ook gewoon vanaf locatie. Ten tweede betaal je heel fijn per afgesloten call. Dat maakt dat de kosten ook eens goed in de gaten te houden zijn. Je zit ook niet vast aan een duur abonnement. Dus als de zaken iets minder hard gaan en er ook iets minder telefoontjes binnen komen hoef je je geen zorgen te maken over torenhoge kosten die dn toch gemaakt moeten worden.

Uiteindelijk hou jij hier natuurlijk ook meer tijd mee over en dat is tijd die dan weer gestoken kan worden in andere zaken zoals het ondernemen zelf.

 

http://www.antwoordservice-telefoonservice.nl/